091201. Sovdag!

I dag ska vi vara hemma hela dagen så att Sylvester kan sova så mycket han vill för natten var inte rolig för någon av oss... :( Sylvester måste haft ont i benen eller reagerat på vaccinet för han har inte sovit många timmar i natt, han har "ojat" sig hela natten. I dag är han och jag trötta! Maria och Isak kommer förbi en stund och ikväll ska vi få träffa Elric för första gången! Lena och Anders lilla bebis kom den 24 november.

På morgonen blev det lek på golvet med sin "Mushabelly Shatter".



Efter lite lek på golvet så sov Sylvester i två timmar ute i sin vagn. När han vaknade var det dags för lunch, sen så var han så trött igen att han fick lägga sig och sova igen ute. Maria och Isak kom under tiden han sov.



Efter tre timmar och en kvart vaknade Sylvester! Ni kan förstå då att han inte sov så mycket under natten... Hmm... På eftermiddagen när Jeanette (min kusin), Martina (Syster yster) och Jocke hade kommit hem till oss var det dags att åka och hälsa på Elric! Vi köpte med oss pizza så Lena och Anders slapp att laga middag till oss alla.

Han var sååå söt Elric!



Sötskrutt! ♥



Sysslingar!



Martina och Sylvester myste...



Sen tränade dom på att sitta.



Jeanette ville också mysa med Sylvester.



Lilla familjen... ♥



Det var så kul att få se det lilla underverket! Vi åkte hem vid kvart i åtta så Sylvester var uppe på övertid så han somnade lite i bilen, men när vi kom hem fick han mat och sedan var det bums i säng. Jag gick också och lade mig för jag var så trött! Tänkte att det var bra att få sova någon timme extra utifall Sylvester skulle vara likadan i natt.

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0