091203. Besök hos Mormor och Tomi!

I dag ska vi till Mormor och Tomas. Vi åker dit vid mitt på dagen och stannar till eftermiddagen så vi får sällskap eftersom Jocke kommer hem sent i kväll då han har en grej med jobbet.

Njaa, hur fungerade vällingen? Inge vidare... Sylvester vaknade efter tre timmar och var hungrig, det vill säga klockan tio och ville ha mat. Nästa gång vid ett och sedan sov han faktiskt till klockan kvart i åtta så det var ju bra! :)

Vid nio var han trött igen så då fick han sova ute i sin vagn, i dag sov han två timmar så under tiden så packade jag det vi skulle ha med oss så att vi kunde åka på en gång när han hade vaknat.

Hos Mormor var det mys på hans egna täcke han har hos Mormor. :)



Sylvester och Mormor.



Sylvester ville mysa med Tomas med... ♥



Efter att vi hade ätit lunch gick vi på em promenad, det var så härligt väder!



Och så gick vi förbi Jessicas grav och tände ljus. Mamma köpte en till lykta och en jätte fin ros i en kruka.



Sylvester somnad på promenaden och sov cirka en timma, efter att han vaknade så var det träning! Sitt träning!



Han sitter många sekunder nu utan att ramla... Man blir ju lite stolt.



Vid fem tiden åkte vi hem och på vägen hem var det så mycket köer att det tog en timme innan vi var hemma och Sylvester sov under hela färden. När vi kom hem så var det mys på pläden medans jag åt lite middag.



Sen fick Sylvester hoppa i hoppgungan och sedan var det dags för sängen. Han fick majs välling igen så vi får se hur det blir i natt. I kväll ska jag passa på att gå och lägga mig tidigt eftersom Jocke kommer hem sent.

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0