091204. Städning och babysim!

I dag ska jag och Sylvester vara hemma och städa, eller jag ska passa på att städa när han sover. :) I kväll är det näst sista gången på babysimmet. Vi har anmält oss till steg 2 som börjar i februari, då får bebisarna dyka. Det ska bli spännande!

I natt har Sylvester bara ätit en gång, jätte skönt! :)

Vi har en lite rutin på morgonen, jag och Sylvester. Medans jag gör iordning mig, det vill säga klä på mig, tvätta mig och sminka mig så hoppar han i hoppgungan. Vår lilla sötskrutt!



Liv, Leo, jag och Sylvester tog en sväng till Eurostop efter att jag hade städat. Där shoppade vi lite och tog en fika. När Jocke kom hem var det dags att åka till babysimmet.



Hopp i bassängen!



Sen var det dags för badringen. Nu kan han flyta i den själv utan att man håller i Sylvester.



Efter det var det övingen där Sylvester står på Jockes hand i vattnet och Jocke håller balansen åt honom.



En annan övning som det tränas mycket på är att bebisen ska hålla pappan eller mamman i tummarna och sen ska de hålla fast där så att de han hänga själva. Sylvester börjar bli riktigt bra på det.



Det var jätte kul på babysimmet! När vi kom hem gjorde jag pastagratäng och Sylvester fick smaska på en majskrok.




Sen gjorde Jocke klar Sylvester för natten. :)



Medans Sylvester nattades så slog vi in lite julklappar och drack glögg och åt pepparkakor.



Sen var det Idol och mys i soffan...

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0