091207. Öppna förskolan!

Måste börja att berätta att min kamera har gått sönder!!! Det blir inga bilder förens jag har köpt en ny och det ska jag göra på torsdag så håll ut! :)

Sylvester har sovit bra, ätit en gång. Då blir mamma glad... :)

Jocke var hemma och sjuk i dag så vi var alla tillsammans på förmiddagen. Efter lunch åkte vi till Öppna förskolan, där träffade vi Maria, Isak, Elenor och Ellen. Det var så där på Öppna förskolan... Sylvester var lite gnällig och så, jag tror tänder är på gång. Vi åkte hem till Jocke och myste det var mycket roligare...

Ja, bloggen blir lite tråkig utan bilder, men om ett par dagar kommer det massor!

Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0