091209. Lunch och fika med Mamma, Liv och Eva.

I dag kommer Liv, Livs mamma Eva och min mamma på lunch efter att vi har ätit hos mig så ska vi gå till Liv och fika. Liv och jag lärde känna varandra i första klass när vi var sju år så vi har känt varandra länge och jag var mycket hos Liv och hennes familj när jag var liten, likaså Liv hemma hos oss så vi känner varandra väl. Men det blir ju inte så ofta man träffar Eva så det ska bli kul att träffa henne igen... :) (Inga bilder blir det ju idag eftersom kameran är sönder, men på fredag hoppas jag att jag har en ny)

I natt har Sylvester ätit två gånger. Jag har ringt till vår BVC tant och frågat henne om hon tycker att vi ska försöka vänja av honom och äta på natten och det tyckte hon. Grejen är att han äter ju inte mycket så det är inte för att han är hungrig utan han tycker väl att det är mysigt att äta lite gott mitt i natten så i natt ska jag verkligen försöka få honom att bara ta nappen, vi får se hur det går...

När Jocke kom hem så åt vi middag och bara myste hela familjen och efter Sylvesters hade gått och lagt sig så var det mys i soffan.

Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0