091210. Shopping med Maria och Isak!

I dag ska Maria, Isak, jag och Sylvester till Stinsen och shoppa lite julklappar.

Natten, ja den lååååånga natten har varit joooobbig!! Jag gav mig fasiken på att han inte skulle få någon mat ju och kvart i elva (när jag hade sovit en halvtimme) så vaknar Sylvester och vill ha "mat". Jag gav honom nappen och han skrek och ville inte komma till ro, efter en och en halv timme somnade han... Puh! Jag gick in och lade mig och efter en halvtimme vaknade han igen. Då hade det gått 6 timmar så då gav jag honom mat, sen så somnade han på en gång och sov till kvart i sju, vilket var bra. När vi gick upp så var jag så trött så vi gick och lade oss i Jockes och min säng och båda somnade en stund. Jätte skönt!

Vid elva tiden åkte jag, Sylvester, Maria och Isak till Stinsen och åt lunch och shoppade lite, Jag gillar verkligen att vara med Maria, jag blir så glad av att vara med henne! ♥

När vi kom hem så fixade vi iordning lite sen kom Jocke hem och vi åt middag och Sylvester hopade i farkosten. Jocke tog bild med sin mobil.



Nu har han upptäckt papegojan!



Jag och min ena älskling!



Han har också upptäckt apans ben på hans body.



Efter middagen så var det natti natti för Sylvester och Jocke och jag slog in julklappar, nu ska vi sätta oss i soffan och dricka glögg och titta på "Mammas pojkar".

Håll tummarna för att jag inte behöver sitta hos Sylvester i flera timmar i natt!

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag håller tummarna för att du fått sova i natt!!! Kram och Trevlig Helg :)

2009-12-11 @ 07:01:53
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0