091211. Ny kamera!!!

I dag har jag fått min nya kamera, eller vår nya kamera! :) Nu känns det bra igen att blogga. I dag skulle vi egentligen till Lena, Anders och Elric men Sylvester har ju varit snorig och hostig så vi ska ses nästa vecka istället så vi inte smittar lilla bebisen.

I natt så vaknade Sylvester kvart i tolv och var "hungrig", jag fick honom och somna om på en kvart men när jag precis skulle rulla över tröskeln i hans rum så knarrade det till och han vaknade och det blev ett himla liv. Jag orkade bara inte vara vaken två timmar i natt med så jag gav honom mat. Han åt inte alls mycket så det är verkligen inte för att han är hungrig som han skriker. Sen vaknade han klockan fem också och fick mat. Vi har bestämt att vi ska "avvnänja" honom från maten när båda är hemma under julen så att man orkar. Så den här veckan som kommer så får han äta på natten, men först ska vi pröva med nappen. Ja, vi får se hur det går!

Eftersom det inte blev något med Lena så ringde jag mamma och frågade om hon ville hitta på nått så vi åkte till Stinsen och shoppade dom sista julklapparna och fikade. Det är så mysigt att vara med mamma! ♥

Nu kommer lite bilder äntligen! På Stinsen köpte jag en hållare med ett nät på som man kan stoppa in frukt i som bebisen kan suga på utan att få någon bit ur nätet, här smaskar Sylvester på den.



Sen blev det lite hoppfarkost!



Han älskar att bli kittlad, han skrattar och skrattar...



... han gillar också att flyga!



Efter att vi hade ätit middag så blev det ett bad med sin pappi...

Ååå, vad härligt med en ny kamera! Gissa vilken färg det är på den...

Nu är det mys i soffan med glögg, godis och Idol.

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Rosa kanske ;)

2009-12-14 @ 07:40:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0