091212 - 091213. Lördag och Söndag!

I dag, Lördag, ska grabbarna vara lite själva för jag ska titta på Martinas och Crabbans bebis i 3D! :) På kvällen ska vi till Mamma och Tomas för att äta middag och klä granen som de har köpt.

Jocke hade hand om denna natt och gissa hur många gånger Sylvester åt? INGA! Jocke gick bara in två gånger och gav honom nappen... Man börjar ju undra om han känner igen mig och ska ha mat av mig...

På morgonen var det dags att öppna ett paket från julkalendern.



Strumpor var det i detta paket. :) Vi har köpt en jätte fin dress till honom som han hade på sig i dag, Titta!

Framsidan...



... och baksidan.



Vår sötskrutt! ♥



Vid elva så åkte jag och hämtade mamma, vi åkte till Crabban och Martina för att äta lunch och fika. Efter att vi hade varit hos dom ett par timmar så åkte vi till "Tittut" i stan där 3D ultraljudet skulle göras. Det var samma ställe där vi fick se Sylvester i magen.

Martina var lite nervös...



Här är en bild på deras bebis som är en tjej!



Det är så häftigt att få se bebisen på det här sättet! Tack Martina och Crabban för att jag fick vara med! :)

Efter ultraljudet så åkte vi till Mamma och Tomas och klädde granen, Jocke och Sylvester kom också dit och dom hade haft en mysig dag tillsammans berättade Jocke.



Sylvester fick se en gran på nära håll för första gången.



Lite mys med Tomas blev det.



Vi fick jätte god middag! Fläskfilé med kantarellsås.



Lite senare på kvällen åkte vi hem och nattade Sylvester och vi lade oss i sängen och kollade på film.

Natti Natti! ♥

♥♥♥

I dag, Söndag, ska vi på bio jag och Jocke! Jätte mysigt ska det bli. Sylvester ska vara hos Martina och Crabban och mysa.

Jahaja... I natt hade jag hand om Sylvester. Tror ni att han ville ha någon mat? Ja, så klart! Typiskt! Man undrar ju verkligen om han känner att det är jag som är inne hos honom på natten och ska ha mat bara för att det är jag eller om det bara var en tillfällighet...

På morgonen gjorde i ordning oss och åt lite frukost sen åkte vi till Martina och Crabban och lämnade Sylvester sen åkte vi till stan och satte oss på ett café och åt frukost igen. :)



Efter att vi hade fikat så var det dags att se filmen "Luftslottet som sprängdes".



Filmen var sååå bra! Ni som inte sett dessa filmer måste göra det! Jag älskar dom. Höll på ramla av stolen för filmen var så spännade i dag... :)

För Martina och Crabban hade det gått så bra!



Förra gången Sylvester träffade Crabban så var han lite rädd för honom, men inte idag! :)



Vi fikade lite hos Crabban och Martina och sen åkte vi hem och åt middag, busade lite med Sylvester och badade han sen var det det dags att sova för lilla Tulltotten. Får se hur natten blir i natt då...

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ser ut dom ni också haft en super mysig helg :D Hoppas ni får en bra vecka också, jag följer er hihi Kram Cissi

2009-12-14 @ 07:40:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Elenor

Supersöt dress!! Kramen

2009-12-14 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0