091214. Titta på gamla kläder...

I dag ska jag och Sylvester till Mamma. Martina ska dit och titta igenom våra gamla kläder när vi vår små som hennes lille bebis ska ha när hon kommer. Och jag ville vara med och titta jag med!

I natt så har det gått bra! Sylvester vaknade tre och ville ha mat och det fick han, sen somnade han om till klockan kvart över sju. Duktig kille!

Efter att Sylvester hade ätit gröt och efter att han hade hållit mig sällskap medans jag gjorde iordning mig så fick han lägga sig i vagnen och sova ute, vi har ju det som rutin nu mera. Han brukar sova två timmar, men i dag sov han tre! Han kunde säkert sova längre, men jag fick väcka honom eftersom vi skulle i väg till Mamma. I dag fick Sylvester kalkon till lunch och det gillade han! Roligt att han tycker om nått nytt. Han äter ju bara mat nu och endast välling till kvällen och på natten.

Hos Mormor var det mys som vanligt!



Sylvester fick pröva sin nya stol som han ska ha i sitt rum. Den stolen hade jag när jag var liten.



Sylvester fick agera provdocka!



Sen fick han också pröva lite mer kläder som jag hade när jag var liten...

                  

Han var måttligt road av att pröva denna mössa!



Sen fick han vara lite mer provdocka... :)



Efter allt tittande och prövande av kläder blev Martina och Sylvester trötta...



Vi åkte hem på eftermiddagen och väntade på att Jocke skulle komma hem. När han kom hem så åt vi middag och myste med Sylvester och sedan bytte vi om till pyjamas på honom, titta vilken fin! Min gamla pyjamas fick han ha på sig...



Den kommer han sova bra i!

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackarn ;) mamma spökar ut honom hihi Hoppas ni mår bra! Kram

2009-12-15 @ 09:12:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Vilken snygg fis i sin nya pyjamas! Partypyjamas, nästan så att den bara ska vara på på helgen :)



Älskar er!!!

2009-12-15 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0