091217. Födelsedag!

I dag fyller Thomas, mammas sambo, år så vi ska till honom i kväll och fira! Jocke är på julfest på jobbet så det är bara jag och Sylvester som ska åka dit.

Ännu en natt utan mat! :) Hoppas det håller i sig!

På förmiddagen så var vi bara hemma och slappade sen åkte vi till Stinsen och träffade Martina.

                   

 

Sylvester ville helst ligga på bordet när vi åt lunch.



Sedan åkte vi hem till Mamma och Thomas. Jag hade köpt en hoppgunga som Sylvester kan ha hemma hos mamma. Den fick han pröva.



Anki, min moster kom också och fick gosa med Sylvester.



Crabban och Martina var där.



Vi stannade där till nio, Sylvester var så glad hela tiden fast han var trött. I bilen somnade Sylvester och när vi kom hem så vaknade han. Jag bytte om till pyjamas och gav honom välling lade honom sedan i sängen och han somnade på fem minuter! Snacka om trött! Jocke kom hem lite senare så vi gick och lade oss så det var en kort kväll på sätt och vis... :)

Natti Natti! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0