091218. Lugn dag hemma...

I dag ska jag och Sylvester vara hemma och ta det lugnt...

Både jag och Jocke vaknade tjugo över sex och Jocke frågade mig om jag hade varit uppe nått i natt med Sylvester och gissa vad jag svarade... Neeej... Han sov hela natten utan att jag ens behövde ge honom nappen. Jag är så glad! :)

På morgonen så myste vi i sängen, och här är hans nya napp!



Och hans nya leksak!



Efter att vi hade ätit frukost och bytt om ringde Liv och frågade om vi skulle fika så hon och Leo kom över en stund.

Sötskrutt! ♥



Sen ringde Maria och frågade om hon kunde komma över så jag bjöd över henne på lunch. Vi har ju pratat om att åka utomlands tillsammans, alltså våra familjer. Och nu har vi bokat en resa! Till Rhodos, här kan ni se hotellet:
https://www.fritidsresor.se/resa/grekland/rhodos/ixia/blue-star-dionysos/?season=sommar-2010 Jag längtar! Den 20 juni ska vi åka.



Maria och Isak stannade några timmar och sen kom Jocke hem och myste med oss!



En sista bild för dagen blir på Herr Dahl som sitter så bra nu... :) Mamma och Pappa blir stolta!



Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0