091219. Köpa julgran!

I dag ska vi köpa julgran och göra lussebullar!

Ja... Sylvester sov hela natten utan att vakna! Skööööööööööönt! :)

På morgonen fick Sylvester gröt, han äter som en häst just nu.



Efter frukosten så fyllde vi i lite nya saker som Sylvester kan i sin bok "Mitt första år".

 

Sylvester hoppade i farkosten under tiden.

 



Sen var det dags att öppna ett paket från kalendern!



Efter att Sylvester hade sovit ute i två timmar så var det dags för lunch. I dag bjöds det på sjötunga, något som Sylvester tycker är jätte gott!



Efter lunchen så åkte vi och handlade till baket och köpte gran.



Sylvester myste i vagnen... ♥

 



När vi kom hem så var det dags för Sylvesters andra sovstund ute och jag började baka.



Medans bullarna jäste så fixade vi med granen.



Sylvester sov och sov...



Sen började vi klä granen.



Sylvester hade vaknat då och satt och tittade på.



Så här fin blev granen till slut!



Medans jag lagade mat så somnade Sylvester i Jockes knä... Tröttfis!



Sylvester fick bada med Jocke sen var det välling och efter det läggdags, han somnade själv på tio minuter. Han är så duktig nu med att sova. Hoppas det håller i sig.

Nu ska vi kolla på en skräckfilm och äta mina goda bullar.

Natti Natti! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0