091220. Mysig dag hemma med familjen...

I dag ska vi bara vara hemma hela familjen och mysa.

I natt så vaknade faktiskt Sylvester en gång och ville ha mat och sen somnade han om.

Vid tio tiden så ringde det på dörren och så var det Liv som stod i farstun! Hon kom in på en fika och fick smaka på mina bullar.



Leo låg och sov ute, men Elmo var vaken och ville vara med på bild.



Och Elmo ville pussa på Sylvester!



När Liv hade gått hem så gjorde Jocke lunch, det blev crepes. Mums!



Sylvester satt i sin "borg" under tiden.



Jocke gick på bio med en kompis i kväll så Mamma och Thomas var på middag hos oss och när dom kom så var det Sylvester som var i centrum... :)



Pusskalas med Mormor! ♥



Efter att vi hade ätit middag så var det paket öppning (adventskalendern) med Mormor.



Titta vad bra han sitter!



När det var dags för att sova så läste Mormor en godnatt saga för Sylvester.



Efter att Sylvester hade somnat så åkte Mamma och Thomas hem och jag satte mig i soffan och väntade och längtade efter min älskling! När Jocke kommer hem så ska vi titta på Paradise hotell och mysa.

Natti Natti! ♥



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad tiden går fort... ;) Kram

2009-12-21 @ 10:39:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anki

Önskar er alla en GOD JUL, kram från moster Anki

2009-12-21 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0