091125. Öppna förskolan och middag med Liv!

I dag ska vi till Öppna förskolan med Liv och Leo. I kväll ska jag och Liv ut och äta på restaurang och bara vara Jozzan och Liv för en stund! :)

Natten har gått så bra! Sylvester sover så duktigt i sitt egna rum.

På Öppna förskolan var det lite folk i dag. Vilket var ganska skönt...

Här ligger en liten barnhög som består av Sylvester, Leo och Theodor.



Mammas lilla snuttiplutt!



Sylvester myste!



Vi åkte hem och åt lite lunch och sen messade jag Maria och frågade om hon ville hitta på något och det ville hon! Elenor ville också hitta på något så alla kom hem till oss och fikade.



Isak vill inte ligga ner i babysittern! Söt skrutt!



Ellen var lika glad som vanligt!



Sylvester låg och sov i sin vagn ute, i två timmar! Jag längtade efter honom då... :)

När Jocke kom hem var han vaken och glad att se sin fina pappa!



Vid halv sex kom Liv och vi åkte till Upplands väsby och åt på en jätte mysig restaurang, jag åt och åt och åt! Jätte mysigt var det att träffa Liv, världens bästa kompis är hon! ♥



Nu sitter jag i soffan med min älskling och tittar på tv. Sen ska vi lägga oss och det är så skönt nu när Sylvester ligger i sitt egna rum för nu kan vi kolla på tv i vårt sovrum och röra på oss så mycket vi vill så att det prasslar med täcket utan att någon liten skrutt störs av det.

Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Röra på er och prassel i täcket ;)

2009-11-26 @ 14:46:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0