091006. Fika med Liv, Leo och Lena!

I dag ska vi till Liv och fika, Lena kommer också dit. Jag ska också packa för i helgen ska vi ju åka till Morfar! :)

I natt sov Sylvester hela natten utan att äta! Utvilad känner jag mig!

Efter frukosten så blev det hoppgungetime!



Medans jag åt lunch så satt Sylvester i sin babysitter, titta vad duktig han är på att greppa nu.

 

♥♥♥

När vi skulle gå till Liv så fick Sylvester ha sin nya åkpåse.



Sylvester och Lena.



Liv och Leo.



Efter att tag så somnade Sylvester i min famn... :)



Efter att Sylvester hade sovit klart och vi hade fikat så gick vi hem och nu väntar vi på att Jocke ska komma hem så vi kan åka på babysimmet!

♥♥♥

Babysimmet var lika roligt denna gång om inte roligare! Vi är verkligen så glada att vi valde att gå på babysimmet... Här är badpojkarna!

         

 

Sylvester är nattad och vi sitter i soffan och kollar på Idol, imorgon ska vi ju åka till Karlskoga så det blir en tidig kväll... :)

 

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja visst är hon :D Det går jätte bra än så länge, jätte kul!!! Hoppas ni också får en toppen helg :D Om du är fikasugen på måndag så hör av dig, min sista dag hemma då...Kramar!!!

2009-11-06 @ 14:57:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0