091102. Tandläkaren och Öppna förskolan!

I dag ska jag till tandläkaren :S så Mamma och Tomas ska vara Sylvester vakt! :) Efter det ska vi till Öppna förskolan och träffa våra nyfunna vänner!

Det har gått bra i natt. Sylvester var lite orolig, men jag gav honom nappen och sen så somnade han om. Vid sex åt han och sen sov vi till åtta.

När jag kom tillbaka från tandläkaren så berättade Mamma och Tomas att det hade gått så bra med Sylvester. Hos tandläkaren gick det inte lika bra... Två hål och tandsten, ska tillbaka igen och fixa det. Usch!

Hos Mamma och Tomas var det mys som vanligt!




Sylvster älskar att sitta i sin sittvagn!



Efter att jag hade ätit lunch hos Mamma och Tomas så åkte vi vidare till Öppna förskolan. Där träffade vi våra vänner...

 

         

 

Söta Isak!

 



Sylvester och jag!



♥♥♥

 

När Jocke kom hem så fick jag dom här fina blommorna! Jag blev så glad!

Efter att vi hade ätit middag så fick Sylvester gröt med blåbärsmos som ni kan se här!



Vid sju så var det nattning, Sylvester somnade halv åtta. Han är så duktig!

I morgon blir det nya äventyr!

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänker på er! Kram

2009-11-03 @ 20:53:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0