091104. Träffa Jeanette och handla kläder till Sylvester!

I dag ska vi till Skärholmens centrum och äta lunch med Jeanette, min kusin efter det ska vi åka till Stinsen för att möta Jocke. Vi ska äta middag och handla kläder till Sylvester. Han har växt ur mycket av sina kläder så nu behöver han nya!

Klockan kvart över elva hade jag bestämt att vi skulle åka från oss till Skärholmens centrum och Sylvester vaknade sju i morse så jag tänkte inte ställa klockan för Sylvester brukar inte somna om så länge, men båda somnade om och gissa när vi vaknade?! Kvart över tio! Det tar ju minst en timme för att göra iordning oss två, men vi hann!

Jeanette var så glad att se Sylvester.



Sylvester sitter så bra i sin sittvagn!




Ännu mera mys!



När Jeanette hade åkt och jobbat igen gick vi runt och tittade lite, Sylvester somnade han...

 

Efter lite shopping i Skärholmen så åkte vi till Stinsen och mötte upp Jocke.

 




Det blev en del shopping!



En kisströja köpte Jocke till Sylvester!



Nu sover Sylvester och vi ska mysa i soffan.

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi jag köpte med en sån KISS tröja fast till mej själv ;)

2009-11-05 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0