091105. Psykolog och fika med tjejerna!

För några dagar sedan ringde en jobbarkompis som studerar till psykolog och frågade om hon fick komma hit och studera mig och Sylvester under en timme. Det var ett studiearbete dom höll på med just nu och jag sa ju självklart ja, så hon kommer vid ett i dag och i kväll så ska jag träffa Martina och Anna. Lena har haft många förvärkar i natt och sovit dåligt så hon hoppar över denna gång. Kan man ju verkligen förstå! Det var ju inte så länge sedan man själv hade det så... :)

Natten har gått riktigt bra! Sylvester sover inte alls oroligt så det var matning en gång i natt sen sov han jätte bra fram till sju och denna morgon gick vi upp utan att försova oss! :) Jag har fixat lite med tvätten och Sylvester har hoppat i sin hoppgunga!

              

 

Sötfis! ♥



♥♥♥

Igår så köpte vi en Tummen snuttefilt som är jätte, jätte mjuk och mysig och Sylvester gillar den jätte mycket. Just nu ligger han och sover och då ser det ut så här...



♥♥♥

När Johanna var här så gick allt så bra! Hon tyckte Sylvester var så fin! :)

När Jocke kom hem så blev Sylvester super glad!



Jag åkte och träffade tjejerna i Kista, vi åt, snackade och shoppade! :)

Lena var ju inte med för hon hade förvärkar, men jag kan berätta att någon bebis inte har kommit än!



Efter middag och shopping blev det fika och ännu mera snack... :)



När jag kom hem så berättade Jocke att Sylvester hade fått legat nakenfis och vänt sig fram och tillbaka från mage till rygg och från rygg till mage. Och när han vände sig från mage till rygg så gick det lite för fort så han blev rädd och det blev ramaskri! Sötfis! ♥

 

När jag kom hem tog jag ett bad sen var det...

 

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0