091111. Fika hos Lena!

I dag ska vi åka till Uppsala och hälsa på Lena.

Sylvester sov hela natten utan att äta, mycket skönt! :)

Vi åkte till Lena vid halv ett. Det var skönt att komma iväg ett tag för Sylvester har varit ganska grinig, han har svårt att komma till ro på dagarna så att han kan sova.

Lena och Sylvester gillar varandra!

         

 

Med Lena var det bra, men hon vill att hennes bebis ska komma ut! När Cissi, min vän sen länge tillbaka, skulle föda sitt första barn för fem år sedan så var hon hos mig och fikade sent på kvällen och några timmar senare så ploppade Elias ut och när Liv (även hon en vän sen långt tillbaka) var på middag hos mig så började hon få värkar och även där så ploppade Leo ut efter ett par timmar. Så jag sa till Lena att nu när du har träffat mig så kommer sin också snart att ploppa ut! :) Vi får väl se om jag har den inverkan på henne! Hihi! Tredje gången gillt!

När Jocke kom hem så gick vi på en promenad och när vi kom hem så gosade han med sin lilla skrutt!



Efter att vi hade ätit middag så var det dags för ett bad! Denna gång med mig...



... sen var det dags för torkstationen som Jocke hade hand om.



Vid sju var det läggdags och vid kvart i åtta sov vår älskling!

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa, Jocke är inne i sitt filmrum och tittar på nått han tycker är intressant! :P

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha ja det minns jag och kommer aldrig glömma :D Du får hänga mycket med Lena nu så hxn vill komma ut ;) Ha en fortsatt trevlig kväll! Tack för inbjudan, glad jag blev, ses på onsdag tjohooo Kram :D

2009-11-11 @ 22:30:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0