091112. Helena på lunch!

I dag kommer Helena med sin lilla tjej på lunch.

I natt så vaknade Sylvester en gång för att äta och vaknade sju i morse, men vi båda somnade om och sov till halv nio.

När jag åt frukost så höll Sylvester mig sällskap. :)



Efter att jag hade ätit frukost så fick Sylvester sin banangröt. Mums!



Efter frukosten så busade vi och sen var det dags att sova en liten förmiddags sovstund och det var ingen liten stund han sov! I en och en halv timma, jag hade jätte tråkigt när han sov så länge... :)

Efter sovstunden var det dags för lunch! Majspuré och banan och päron puré.

Goooott!!



Vid tolv så kom Helena och Idun.



Liv ringde så jag bjöd över henne också. Hon fick gosa lite med Sylvester medans Leo sov.



Efter ett tag så vaknade Leo. :)

 

Vid två skulle vi åka och möta upp Jocke så då packade vi våra saker och åkte. Vi åt ute ikväll, vi orkade inte göra mat! :) Det blev en thailändsk restaurang som vi gillar mycket.

 



När vi kom hem så fick Sylvester gröt och sen blev det ett bad med Jocke, sen var det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas ni får en trevlig helg!!! Kramar

2009-11-13 @ 13:56:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0