091114. MysLördag!

I dag blir det en mysdag hemma. Det enda som vi ska göra i dag är att storhandla.

I natt så tog Jocke hand om Sylvester och jag fick även sovmorgon till klockan halv tio, då kom mina älsklingar in i sovrummet och väckte mig! Jätte mysigt!

Jocke myste i soffan med Sylvester...



... och där låg han även på mage.



När Jocke och Sylvester hade väckt mig så åt vi frukost.



Efter frukosten så blev det lite hoppgunga, nu hoppar verkligen Sylvester riktigt ordentligt! Och även när man håller honom i knät så ska han hoppa... Sötfis!



Efter lunch så kom Johan en kompis kompis kan man väl säga och hämtade en bänk han har köpt av oss. Efter att han hade åkt så hoppade vi in i bilen och åkte till Willys för att storhandla. Sylvester lite trött i bilen...



Mycket blev det att handla!



Sylvester sov hela handlingen igenom...

 

När vi kom hem gjorde jag mat till Sylvester. Det blev broccoli puré och ärt puré som jag fryste ner så att veckans mat är klar för honom. :) Jag gjorde också kokosbollar.

Jocke gjorde middagen medans jag nattade Sylvester.

När Sylvester somnat så åt vi middag och gott var det!! Nu ska vi mysa i soffan med godis och den senaste Harry Potter filmen.

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0