091115. Söndag!

I dag är det Söndag och vi har inget bestämt i dag heller, mycket skönt!

Vilken natt! Sylvester vaknade redan vid halv ett och skulle äta sen somnade han, men sen har han legat vaken och pratat och skrattat sen jätte hungrig på en gång! Efter den andra matningen vid fem så låg han vaken precis som om att vi skulle gå upp, men till slut så somnade han. Han vaknade åtta. I dag är jag lite trött...

På morgonen så bytte Jocke till vinterdäck på sin bil.



Sylvester och jag höll sällskap.



Sen var det städtime. Jag och Sylvester hjälpte till...



Vid lunch så fick Sylvester min nya broccoli puré och den gillade han inte, han spydde ut det han hade fått i sig. Stackarn! Då fick han i stället mixade björbär, det var godare!




I dag låg Sylvester så här i sängen och sov.



Till middag blev det hemmagjord pizza och ett glas vin, mums!



Efter middag var det pusskalas!



Nu när Sylvester har somnat ska vi fika lite och äta mina kokosbollar sen ska vi se på film.

Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0