091116. Till Mormor och Öppna förskolan!

I dag ska vi till Mormor, jag ska till tandläkaren så Mormor ska mysa med Sylvester under tiden. Efter det ska vi en sväng till Öppna förskolan och träffa våra vänner! :)

Natten har gått väldigt bra! En matning på natten sen var det dags för mat vid halv sju sen somnade båda om till klockan halv nio.

På väg till mamma så somnade Sylvester i bilen och han fortsatte sova när jag lade honom i vagnen och mamma berättade att han sov ytterligare en halvtimme till efter att jag hade åkt till tandläkaren, sen berättade hon att han hade varit jätte ledsen den största delen av tiden jag var borta. Stackars mamma! När jag kom så var han glad och jag tog honom och kramade honom och och så fort han såg på mamma så började han grina, men efter en stund blev allt bra igen!



Mamma bjöd på lunch och sen var det dags att åka till Öppna förskolan!



Nu börjar Sylvester bli mer medveten om andra barn runt omkring sig, här gosar han med Joy.

         

 



Här är det gamla vanliga gänget! Ellen, Isak och så klart Sylvester.



 



Vi åkte hem vid fyra och var lagom hemma till att Jocke kom. Mysbilder på dom två har ni här!

         

 



Efter middagen var det dags för hoppgungan där han fick "leka" med sin prickiga sebra... :)

         

 



Sen var det dags för kvällens bad med Jocke.



Vid sju så var det dags för nattning, 20 minuter senare somnade lilla plutten. Han är så duktig! :)

Nu blir det mys i soffan!

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra att ni håller er friska :D Vi ses imorrn, längtar! Ha det bra så länge ;) Kram

2009-11-17 @ 06:48:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0