091118. Fullt upp!

I dag har vi mycket på schemat! Först ska vi till Öppna förskolan med Liv och Leo och direkt efter det ska vi till Lena i Uppsala och hälsa på. Maria - en av babymassagetjejerna messade och frågade om jag ville följa med till Barnens hus, och det ville jag så dit åker vi efter att vi har varit hos Lena. Och i kväll ska Jocke på bio så då kommer Cissi på middag. Fullt upp!

Liv och Leo kom vid tio och så då tog vi min bil till Öppna förskolan och där var det fullt med folk.

Liv och Leo.



Sylvester ville också vara med på bild!



Sylvester fick sitta i soffan... :)



Efter att vi hade varit på Öppna förskolan så åkte vi till Lena. Där bjöds det på paj! Jätte mumsigt!



Leo och Sylvester låg och myste på golvet tillsammans medans vi åt.



Stackars Lena som bara får vänta och vänta på sin bebis. Hon har gått över åtta dagar nu, jag tog bild på hennes mage så ni kan se hur stor hon har blivit.



Efter att vi hade varit hos Lena släppte jag av Liv och Leo sedan åkte jag till Barnens hus och träffade Maria, hon skulle köpa en hoppgunga till sin skrutt Isak, han gillade den när dom var hos oss och provhoppade. :) Efter en snabb visit där var det dags att åka hem och laga mat till mig och Cissi. Jag gjorde kyckling gryta, gott var det!



Vi pratade och pratade och pratade och Cissi kollade på klockan och då var hon tjugio i elva, på en vardag! Tiden går fort när man har roligt. :)

Jocke kom hem halv ett då sov både jag och Sylvester. Vi saknade Jocke jätte mycket!

Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Elenor & Ellen

Oj, det var fullt upp! Vi var på julmarknad i Steninge, ingen direkt höjdare när man ska spara alla pengar till London....

Kramen

2009-11-19 @ 20:51:18
Postat av: Cissi

Super tack för igår, vännen, jätte mysigt!!! Haha vilken bild, tack för den ;) Kram

2009-11-19 @ 21:01:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0