091119. Irene och Douglas!

I dag kommer Irene och Douglas på lunch, det är mammas grannar som är så gulliga!

Jag har glömt att skriva hur nätterna har gått dom senaste dagarna och det går hur bra som helst! Han äter en gång, men han vaknar inget emellan nattningen och matningen. Och så vaknar han vid åtta tiden på morgonen.

Mamma, Tomas, Irene och Douglas kom på lunch. Sylvester blev lite ledsen när alla kom, han är ju lite känslig. :)



Mormor myste med sin lilla älskling! ♥



Efter att alla hade gått gick vi på en promenad och Sylvester somnade och sov ute i en och en halv timme. Jag hade lite tråkigt så jag messade Maria och frågade om hon ville ta en fika och det ville hon så vi åkte dit en sväng när Sylvester hade vaknat.

Där fick Sylvester pröva Isaks nya hoppgunga.

Isak och Maria är lika söta som vanligt! :)




Efter en trevlig pratstund med Maria så åkte vi hem och mötte Jocke. Vi hade längtat så mycket efter honom!



När Jocke kom hem så hade han blommor med sig till mig! Jag älskar min man! ♥



Jocke gav Sylvester lite gröt med mosad jordgubbe i.



Mums! Gooott!



Medans vi åt så låg Sylvester på golvet och han börjar visa en tendens till att börja krypa! Titta!

         



Sötfis! ♥



Mys med pappa!



Sen var det dags för hoppgungan! (uttröttningstekniken)



Nattningen gick bra, Sylvester somnade på en halvtimme.

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster

Min älskade Sylvesterplutt kan ju nästan krypa!!! :) Jag ska pussa så mycket på dig på lördag!



Puss Moster

2009-11-20 @ 11:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0