091121. Lördags mys hela familjen!

I dag ska vi åka till Sollentuna Centrum och äta lunch och i kväll ska vi till Mamma. Vi ska dit på middag och fira henne eftersom hon fyllde år i tisdags.

Nätterna går himla bra nu, han vaknar bara för att äta och ibland kan han ligga vaken på morgonkvisten och jollra och skratta men sen somnar han om.

På morgonen tog vi en promenad och Sylvester somnade. När han vaknade så fick han lite lunch. Jag har glömt att berätta att Sylvester har börjat att äta kött! :) Han tycker väl att det är så där så nu blandar vi i det i den grönsakspurén som han får och då går det bättre. Man märker att han står sig mycket bättre på maten när han får kött också.



Efter lunchen så åkte vi till Sollentuna Centrum och där åt jag och Jocke lunch.



Jocke shoppade en tshirt, jag en klänning och Sylvester fick en barbapappa scarf och en barbapappa body. :)

På kvällen var det dags att åka till mamma. Eftersom det var kalas så fick Sylvester ha på sig skjorta.



Hos mamma var det mycket folk och Martina ville mysa med sin älskling! ♥



Tomas och födelsedagsbarnet var ju självklart där.



Crabban, Tomas och Jocke fick vara med på kort.



Sen var det dags för middag! Trerättersmiddag blev det och det var super gott!



Medans vi åt så låg Sylvester och "lekte" med sina leksaker.



Jag fick dricka lite vin, jag! :)



Vid sju tiden var Sylvester trött så han somnade en stund i sin vagn, sen vaknade han och var uppe en stund innan vi åkte hem.



Vi åkte hem vid halv tio och när vi kom hem så bytte vi om på Sylvester till pyjamas och gav honom mat sen somnade han på mindre än en halvtimma. Han är så duktig! Vi satt uppe en stund och jag tog ett bad, sen var det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0