091123. Bildlös dag!

I dag glömde jag kameran! Förstår ni! Ja, ja... Jag får väl bara skriva vad jag har gjort i dag i stället.

Sylvester vaknade sju. Vi gick upp för Herr Dahl bajsade så då var det bara att stiga upp och byta! :) Vid nio började Sylvester bli lite trött så då klädde jag på honom ytterkläder och lade honom i vagnen, jag hann nästan inte ens lägga ner honom förens han somnade och sov i två timmar! Ja, han sover verkligen bäst ute!

När han vaknade så åt han mat, idag blev det fisk med majs och potatis. Det fick han kvälningar av så jag tinade upp majs med lite, lite kött i och det gick ner. :) Till efterrätt blev det banan och mango mos. Efter att han hade ätit så åkte vi och åt lunch med Karin en arbetskollega i Solna Centrum, efter det så tog jag en tripp till mitt jobb på Länsförsäkringar.

Alla tyckte Sylvester var så fin och vuxit så mycket!

När vi kom hem så var Jocke redan hemma och hade gjort middag så vi åt och sen fick Sylvester gröt och efter det hoppgunga och sen ett bad.

I natt ska Sylvester få sova i sitt rum... Ni får veta hur det gick igår!

Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tittar in och håller mig uppdaterad, härligt att ni mår bra!!! :D Kram

2009-11-24 @ 12:07:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0