091124. Tandläkaren, fika och middag!

I dag ska jag till tandläkaren för att laga två hål. Fy! Så Jocke jobbar hemifrån i dag och är med Sylvester. Efter det ska jag fika med babymassage tjejerna och efter det ska jag åka till Kista och käka med Anna.

Jaha, ni kanske vill veta hur det gick för Sylvester att sova i eget rum i natt? Det gick toppen! Han somnade vid åtta och sen vaknade han halv tre och ville ha mat, sen somnade han om och vaknade klockan sju. Inte behövde han nappen någon gång utan han sov så bra! Jag och Jocke är väldigt stolta! :)

Eftersom Jocke var hemma så åt vi frukost tillsammans.



Sylvester gillar mest att ligga på golvet nu för tiden, när han ska sitta i babysittern så vill han hela tiden sätta sig upp så han blir lite arg när det inte går.



Han tyckte Jockes fil var jätte fin så den ville han hålla i... :)



Jag åkte till tandläkaren och Jocke tog en promenad.



När jag kom hem från tandläkaren så var jag helt bedövad av bedövingen efter att tandläkaren hade lagat mina två hål. Här försöker jag göra en pussmun. Går inge bra!



Efter att vi hade ätit lunch så åkte jag till Elenor och fikade så Jocke fick lite jobb gjort. :) Elenor hade bakat bullar, jätte goda var dom!



Sylvester fick ligga i Ellens babygym.



Ellen är exakt fem månader i dag!



Isak och Sylvester är bra kompisar! ;)



Efter ett par timmar så åkte vi hem och Jocke hämtade Sylvester i bilen och jag åkte och träffade Anna och käkade god mat!



Efter snack, mat och lite shopping så åkte jag hem till min lilla familj! Jocke berättade att allt hade gått så bra och när jag kom hem så hade Sylvester precis somnat i sitt egna rum... :) Nu ska jag ta lite kaffe och sätta mig i soffan med min älskling och mysa!

Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0