091126. Sollentuna Centrum och Stinsen!

I dag ska vi åka till Sollentuna Centrum och träffa Fredrica och Theodor. Maria och Isak följer också med... :)

Sylvester har varit hungrig i natt, men annars sovit riktigt bra!

Vi åkte och hämtade Maria och Isak och sen åkte vi till Sollentuna Centrum. Där åt vi lite lunch och shoppade.

Här har ni Maria, Sylvester och Isak.                       Fredrica och Theodor.


                                         

I leksaksaffären fick Sylvester smaka på en "Mushabelly shatter", ett slags gosedjur som låter. Han gillade den!

Det är väl så där halv bra i Sollentuna Centrum så efter ett tag åkte Maria, jag och bebisarna till Stinsen. Fredrica stannade kvar då hon skulle träffa sin kille där.

 

I Stinsen köpte jag pyjamas och en jätte fin body till Sylvester. Till mig blev det tre klänningar och två leggings. Jätte fina saker. Här har ni bästa kompisarna! :)

 




När vi kom hem så åt vi middag och Sylvester fick en ostkrok. Det var första gången han fick smaka en sån och han blev jätte arg när den tog slut!



Förut så tränade vi jämt på att ligga på mage, nu för tiden så tränar vi att sitta!



Jocke säger att jag har "boot camp" med Sylvester när jag ska lära honom att krypa. :)



Sen blev det bad!



Jag nattade Sylvester i kväll och han somnade på tio minuter! Han var sååå trött!

Nu är det tv för hela slanten, Mammas pojkar, Paradise hotel och Generation fett!

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Full fart som vanligt ;) Varför var det bara sådär i Sollentuna C? Jag har inte varit där än. Hoppas ni får en trevlig helg! Tänker på dig/er! Kramizar

2009-11-27 @ 07:49:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0