090901. Länsförsäkringar och middag!

I dag ska jag och Sylvester hälsa på mitt jobb på Länsförsäkringar och ikväll blir det middag med några vänner och deras 5 veckors bebis.

I natt har det varit lite halvjobbigt, jag ska ju verkligen inte klaga men... Sylvester hade svårt att komma ner i en djup sömn så han låg mest och sprattlade hela natten. Till slut lade jag honom bredvid mig och då blev det lite lugnare så det har inte blivit så många timmars sömn, men jag känner mig pigg i alla fall!

På morgonen när han hade vaknat ordentligt vid ca halv nio så låg vi och pratade och hade det mysigt. Ååå, vad jag älskar Sylvester! ♥

Det här är dagens outfit:

Randbrallan!:



Sen tränade vi lite på mage och då fick han upp sina ben jätte högt, titta!

Han blir lite sur när han inte kommer över på rygg på en gång!



Efter den hårda träningen så blev det dagens första powernap, det syns inte så bra här men han ligger oftast och kikar lite med det ena ögat öppet. Han är väl rädd att missa något! :)



♥♥♥

Det är någon som har sovit ganska länge nu... Undra varför... Hmm...

♥♥♥

Besöket på Länsförsäkringar var uppskattat! Det var jätte kul att träffa alla vänner igen, men jag längtar inte tillbaka till att börja arbeta igen! Här är bild på Sofia, Sylvester och Anki.



På eftermiddagen kom Fredrik, Karin och Jakob på middag. Fredrik jobbar på Europeiska så det är där igenom vi känner honom. Karin är hans fru och Jakob deras 5 veckors bebis! :) Vi fick present av familjen Winther, jätte fina bruna byxor och en passande brun body.



Jätte trevlig kväll med mycket prat och skratt! :)

♥♥♥

Nu får Sylvester lite mat och sen blir det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0