090904. Vi läääängtar!

Åååå, vad jag och Sylvester längtar efter vår älskling - Jocke! ♥


Natten har gått jätte bra! Sylvester somnade i sin egen säng vid elva sov till halv sex då han åt sen sov han till halv nio. Han är så duktig!


I dag har jag, Sylvester och Liv varit i Stinsen och fördrivit tiden. Jag ska försöka hitta en sån där aparat så att man hör Sylvester om han ligger och sover i vårat rum fast vi är i vardagsrummet. Vi ska i kväll försöka natta honom i sin säng själv för första gången. Får se hur det går...


Dagens outfit blev:


Vitbrallan!: (Byxorna har han fått från sin Farmor)



Redo för Stinsen!



Det blev lite shopping! :) En sån där babyaparat, en skärp och ett diadem till mig och ett par byxor till Sylvester, jätte söta! Ni får se dom i morgon på dagens outfit...

 

Sylvester fick ligga och mysa lite i sängen medans jag tittade på vad jag hade köpt.



Sen blev han trött och sov i sin egna säng mitt på blanka dagen! I hela 20 minuter sov han där!



Nu ska vi fixa lite tills Jocke kommer hem. Vi längtar!

♥♥♥

Vi blev så glada när Jocke kom hem. Han kom hem med thaimat som vi åt till middag. :)

  

Sen fick Sylvester bada med mig i badkaret. Det gick jätte bra och det var väldigt mysigt tyckte vi alla tre.

  



Sen var det någon som blev så trött, gissa vem!



Just nu ligger Sylvester i sin egen säng i vårt sovrum, vi sitter i vardagsrummet och det verkar som att han har somnat. Ni får veta hur det har gått i morgon.

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0