090907. Syster Yster!

I dag fyller Martina år! :) Och i dag ska jag och Sylvester åka och köpa present till henne...

I går kväll skulle vi natta Sylvester i sin säng och när han ska somna så "tappar" han nappen ett antal gånger innan han verkligen somnar och det är därför vi har köpt den här babayaparaten så att vi hör det och kan stoppa in nappen igen. Jahaja, då slutade den där aparaten fungera igår. Tre dagar gammal var den! Typiskt, så Sylvester vi somna i sin vagn i stället, han somnade åtta sov till halv tre åt och sedan somnade han om till sex då han fick lite mer mat och sen sov han till halv nio.

Men i dag ska vi åka och byta babyaparaten och köpa present till Martina för i dag fyller hon ju år! Vi ska på middag till henne i morgon.

Dagens outfit: (sovandes)



Liv följde med till Kista där vi skulle shoppa lite. Hon fick gosa lite med Sylvester först som blev jätte glad!



Vi tog en fika i Kista med, Cafe Latte och en ostfralla blev det.



Nu är vi hemma och nu ska jag ge Sylvester lite mat sen ska vi vila lite... Jag känner mig fortfarande lite sliten sen i lördags... :)

♥♥♥

Det blev inte så lång vila för Sylvester för han hade ingen lust att sova.



Han ville hellre träna på att ligga på mage och hålla upp sitt huvud högt! :)



Jocke är på utbildning i dag så han kommer hem lite senare än vad han brukar. Vi längtar efter honom redan nu!

♥♥♥

När Jocke kom hem så åt vi lasagne jag hade gjort sen blev det mys med Sylvester.

   

Sylvester tycker sina händer ät jätte smaskiga, men när dom "försvinner" på grund av hans sprattel så blir han jätte arg... :)



Det vanliga kvällsbadet blev det så klart!



Sen var det Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0