090910. Träffa Lena!

I dag ska jag och Sylvester träffa Lena.

Natten har gått bra, men när han vaknade vid halv fyra så kunde han inte riktigt somna om så han fick ligga bredvid mig (då somnade han direkt) till klockan sex då jag la honom i sin egna säng. Sen vaknade jag klockan åtta av att han pratade med sin tummen mobil... :) Han fick mat och sen slumrade han om så jag hann göra iordning mig.

Just nu sitter jag och äter frukost och Sylvester smaskar på sin hand. Snart ska vi åka till Lena!

Dagens ouftit blev:

Hjärtgubben!



♥♥♥

Nu har vi kommit hem från Lena. Det har varit en jätte mysig dag! Vi var på Barnens hus och köpte en riktig babyaparat eller barnvakt som det kanske heter. :) Den var lite dyrare men det var det värt så vi har en som verkligen fungerar.

Sylvester hade på sig en mössa och kofta som hans Farmor har stickat så han var redo för en färd till Uppsala!



Lena och Sylvester på Barnens hus.



Lena bjöd på grekisksallad och Sylvester smaskade som vanligt på sinna nyfunna vänner - hans händer!

   

Sen tog Sylvester en liten tupplur.



Tuppluren fortsatte hemma utomhus.



Jocke kom hem och gav Sylvester lite middags mat.



♥♥♥

Liv har fått sin efterlängtade bebis! Leo heter han och är 48 cm lång och väger 3535 gr. Grattis Liv!

♥♥♥

Efter vår middag så låg Sylvester och myste nakenfis på sin tummen filt.

     

Mysigt med mamma...

Efter myset var det dags för hans efterlängtade bad! Sylvester berättade att han inte ville blöta sitt hår så han lånade mammas badmössa...



Tror inte han gillade att ha på sig den för han kissade på mamma...



Badet var lika mysigt som vanligt och händerna smakade lika gott med vatten på!



Nu är det Idol och...

Natti Natti! ♥ För Sylvester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0