090913. Sköna söndag!

I dag blir det storhandling och besök av Martina.

Natten har gått så bra. Han vaknade vid halv fem och åt sen så sov han till halv nio... Duktig liten kille!

Dagens outfit:

Nyckelpigedräkten!



Sylvester var redo för storhandlingen... :)



Nu har vi varit och storhandlat. Skönt att ha massor i frysen och kylskåpet! Nu väntar vi på att Martina ska komma på besök...

♥♥♥

Innan Martina hann komma så kom Liv och Leo över på en fika. Då blev jag så glad för jag fick hålla i den lilla lilla bebisen...



Liv är så lycklig!



Martina kom lite senare och blev super glad över att få träffa Leo. När Liv och lilla bebisen hade gått hem la vi oss i soffan...



... och Sylvester sov - i nästan tre timmar! Han var nog lite trött efter gårdagens galej!



När Martina åkte hem så käkade vi lite middag och sedan så busade jag lite med Sylvester. Han är så stark i nacken. När jag håller i honom i armarna så lyfter han fram sitt huvud alldeles själv. :)

Han somnade jätte trött i sin vagn klockan åtta. Vi ska kolla på Jockes andra favoritprogram - Ensam mamma söker, sen är det...

Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0