090914. Fixar dag hemma!

I dag ska jag och Sylvester ha en fixar dag. Jag ska rensa lite bland mina kläder och lite sånt...

Natten har som vanligt gått super duper bra! I kväll ska vi pröva att natta honom i sängen.

Dagens outfit blev:

Blåvitrandiga brallan! :)



♥♥♥

Medans jag fixade i min garderob så låg Sylvester på mage, glad som vanligt!



Sen var det dags för dagens första tupplur som varande i ca en timme.



När jag åt lunch så låg Sylvester och kikade på sin älskade Tumme.

♥♥♥

Jag har kommit på en jätte bra grej! Bärsjalen som vi inte har använt nått har nu äntligen blivit använd! Titta vad smart! Nu kan jag inte vara orolig att Sylvester ska ramla ur mitt knä och han kan vara med mig mycket mer och se det jag ser! :)

   

Smart va? :)

♥♥♥

När Jocke kom hem så var det en liten glad gubbe som pratade massor med pappa!

   

Gladgubbe!



Sen spelade pappa gitarr på dutten!



Efter att vi hade ätit middag så gick vi på en liten promenad och nu börjar det ju bli lite kyligare så då fick Sylvester ha på sig en mössa som Farmor stickat. Vi kallar den "rymdhjälmen".



Skor måste man också ha på sig...



Och sin filt...



Mysigt med en kvällspromenad!



På promenaden hittade vi en larv.



♥♥♥

Innan nattningen så var det dags för ett kvällsbad med pappa.



Nu har vi lagt Sylvester i sin egen säng så får vi se hur det går om han kan somna där...

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0