090917. Middag med Sara!

I kväll kommer Sara hit, en gammal klasskompis till mig. Hon har inte träffat Sylvester än så hon kommer hit på middag i kväll.

Natten har varit så där... Han somnade väldigt bra, men redan vid elva började han grymta och prutta och tappa nappen så jag la mig med huvudet i fotändan (för det är där vagnen står) för att kunna stoppa in nappen. Jag vaknade igen vid halv ett att Sylvester var hungrig. Jag gav honom mat och han somnade men var orolig hela natten. Jag tror han hade ont i magen... Stackarn!

Jag kom på att jag glömde dagens outfit igår, men i dag har jag inte glömt det!

Dagens outfit:

Höstbrallan!



Och händerna är fortfarande så goda!

Nu sover Sylvester. Jag ska fixa mig lite sen tänkte vi åka och handla lite inför middagen i kväll, annars blir det en lugn dag i dag. Känner mig lite trött... :)

♥♥♥

Vi har vilat lite i soffan både jag och Sylvester. Jag somnade aldrig, men det gjorde han!



Efter sin lilla sovstund så var det dags att ligga på mage, lika söt som vanligt när han gör det...



Det var lite jobbigt efter en stund så då var det dags att smaska på sina goda händer.



Världens sötaste lilla bebis har vi! :)



♥♥♥

Jocke kom hem och myste med sin fina kille.



Han prövade att stå på golvet!



Sen kom Sara och vi åt limekyckling med ris och sallad. Här sitter vi och väntar på Sara...



Det var jätte kul att träffa Sara, det var verkligen länge sedan!



Sylvester tyckte det blev lite kyligt på kvällen så han lånade mina tofflor.



Sylvester somnade halv nio... Vi tittade på Idol, sen var det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0