090918. I dag är det fredags myyys!

I dag är det fredag! Jag älskar fredagar. Det är så mysigt att äta lite god middag och mysa hela familjen och veta att man har hela helgen framför oss. Vi skulle egentligen till mamma på middag ikväll, men hon är förkyld så vi bestämde att vi ses en annan dag istället.

Natten har gått bra, då var det var det säkert magont i går.

Dagens outfit blev bodyn han fick från Europeiska, han är ju så fin i den! (Dom andra kläderna är fortfarande lite för stora, men nu använder han 62)



♥♥♥

Första sovstunden för dagen, då ska jag passa på att äte lite lunch. I dag ska jag och Sylvester bara fixa lite hemma med tvätten och så. Det blir en lugn dag för oss i dag.



♥♥♥

Sylvester var trött i dag så jag har hunnit städa hela huset! :) Han sov och han sov...



Så när Jocke kom hem var man en piggis!



Sylvester tycker sin skallra börjar bli intressant...

       

Efter middagen som blev tacos för oss så gick vi på en promenad, han är väl för söt...



Senare på kvällen när det var dags att sova så tränade Jocke och Sylvester på att bli starkare i nacken. När man håller i Sylvester i armarna så drar han sig själv upp.



Jag och Jocke kollade på film och sen var det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg, vännen! När vi kommer hem igen är jag mammaledig så då hoppas jag vi kan ses något!? Kram och hälsa familjen :)

2009-09-18 @ 09:58:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är ju världens underbaraste unge. Bilden med badmössan slår alla rekord, vilken underbar bild.

Mormor

2009-09-18 @ 10:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0