090923. Lönesamtal!

I dag ska jag på lönesamtal på LF. Jocke jobbar hemifrån så han kan vara med Sylvester medans jag är borta...

Natten har gått så bra! Han är så duktig!

Dagens outfit: (Mysbrallan! Det får man ha på sig när man ska ha mysdag hemma)

Jocke rapporterade att det blev en liten sovstund...



... och så blev det bild på någon slags grimas! :)

♥♥♥

Det gick så där på lönesamtalet, som det alltid gör tycker jag... :( På vägen hem vägde jag mig och ett kilo till har jag gått ner! Det var i alla fall kul!

Just nu sover Sylvester... I kväll ska jag till Martina på middag. Mamma ska också dit och hon är fortfarande förkyld så Jocke är hemma med Sylvester i kväll.

♥♥♥

Middagen var jätte mysig hos Martina och Crabban. Jag kom hem till åtta, men då sov Sylvester. :( Det hade varit en mysig grabbkväll i alla fall! Här är lite bilder som Jocke tog...

Här är Sylvester med handdockan "Titti" som vi köpte åt honom.



Sen tog dom en promenad.



Och till sist blev det mys i soffan med dom smaskiga händerna!



Natti Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0