090928. Fixidix hemma!

I dag ska vi fixa hemma jag och Sylvester, det kanske blir en tur till Öpnna förskolan senare.

Natten har gått fin fint! Sylvester somnade ju som en stock i går och tjugo över fyra i natt hade han inte vaknat än så vi väckte honom och gav honom mat i alla fall... :)

Han vaknade för morgonen halv åtta. Då låg vi och myste lite innan vi gick upp och fixade oss! Just nu sover Sylvester sin första sovstund på dagen...



♥♥♥

När han vaknade var han en mysskrutt...



Medans jag fixade med Sylvesters alla presenter och gjorde fint i hans rum så fick han ligga under sitt babygym. Så fort jag satte på ljudet och gubben som hänger i gymmet började röra på sig åkte läppen ner och han började grina, det verkade som han blev rädd stackarn!

När jag stängde av den och tog lite på honom blev han glad igen! :)

 

♥♥♥

Efter lite fix hemma så åkte jag och Sylvester till Öppna förskolan. Vi träffade lite mammor där med deras bebisar. Jag tog inga bilder för Sylvester somnade i min famn och sov där nästan hela tiden vi var där... :)

Han var i alla fall väldigt glad i bilen på väg hem!



Sen fick man ligga lite nakenfis när man kom hem. Det tyckte Sylvester om!



Sen kom Pappa hem!



Efter middagen så gick vi på en promenad och då träffade vi Liv och Leo. :)

När vi kom hem var det baddags och sedan var det någon som var så trött så då blev det bums i vagnen!

Nu ska vi se på Idol och sedan Svenska Hollywoodfruar efter det blir det...

Natti Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Neej stackarn, han tyckte den va läskig :-)

2009-09-28 @ 19:13:58
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Ja, han blev så rädd! Stackars mammas älskling...

2009-09-28 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0