100803. Mariamys!

I dag ska jag och Syssi till Maria och Isak för att bli bjudna på lunch och leka.... :) Ikväll ska jag träffa Lena i Uppsala. Kul dag och kväll kommer det bli!
På morgonkvisten åkte vi till Maria och Isak. Där ville Isak skjutsa Syssi...
Efter lunch och sovning så var det lek i Isaks tält.
Isak, busfis!
Sötis!
Sen kom Sylvester på hur han skulle komma upp i Isaks stol i hans rum, då blev han jätte stolt så klart!
Kompisar! ♥
Vi åkte hem på eftermiddagen och då lekte vi lite ute... Sen kom Jocke hem och jag åkte till Lena.
Lena och jag åt och fikade ihop och pratade massor! Jag älskar att umgås med Lena. :) Nu sitter jag i soffan med min älskling och kollar på Allsång på skansen.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0