100819 - 100822. Barcelona!!!

I dag åker jag och SysterYster till Barcelona!
Martina på flygplatsen. Flyget gick klockan sju så vi gick upp tidigt! 
Resan dit gick jätte bra! Vi trodde att vårt hotell låg 1,7 km från Barcelona, men när vi åkte taxi till hotellet från flygplatsen så visade det sig att det låg 3,8 km från staden!!!! Ja, ja... Fint hotell var det. Här var första lunchen. :)
Efter att vi hade ätit lunch så tog vi en buss till ett köpcentrum som låg en bit bort.
Slush är gott när det är varmt!
Middag blev paella. Goooott!!
När vi skulle gå av bussen på vägen hem så började det att spöregna!! Vi var blöta och frös så vi slappade hela kvällen på hotellrummet. Jätte skönt!
Frukosten var god! :)
Vi tog tåget in till Barcelona.
Och besökte ett akvarium. Inte den bästa upplevelsen direkt, men, men...
Efter det gick vi till ett närliggande galleria. Där hade dom Ben & Jerry glass, min favvo glass!
Mycket vila på kvällen blev det för mammorna!!!
Och shopping så klart!
Vi har haft det så bra och vi är så nöjda över resan! Längtat efter våra familjer har vi ju gjort så klart... :) Vi kom hem sent, sent på söndag natt så mina älsklingar fick jag inte se förens på måndag morgon... Jocke fick jag ju så klart puss av när jag kom hem... Nystädat och blommor stod på bordet när jag kom hem. Världens bästa man har jag!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0