100826. Besök på Stinsen!

Alla mammor och barn vi har umgåtts med har ju antingen börjat jobba eller börjat på dagis så det är lite tunt med folk att träffa för tillfället... :( Men, vi hittar på roliga saker bara jag och Syssi så klart! I dag ska vi till Stinsen. :)
Frukostkladd!
Vid tio åkte vi till Stinsen, där lekte Sylvester lite innan det var dags för...
...lunch! ;)
Sylvester sov efter lunch och jag passade på att shoppa lite. Jag köpte ett regnställ till vår älskling!
Sötskrutt!
En bra dag har vi haft! På posten idag kom det ett brev från Farmor i det låg det två jätte fina mössor hon har stickat till Sylvester. Jag skulle ta bilder för att lägga ut på bloggen, men glömde helt bort det. Bilderna kommer imorgon istället! :)
Och det här med byte av rum har fungerat fin fint! Han somnade lite efter sju och sov till halv sju utan ett ljud på hela natten. Skönt!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0