100828 - 100829. Helgen!

I dag, Lördag, ska vi till Maria och Isak på lunch.
På förmiddagen var det lek med pappa i trädgården.
Jag glömde att berätta att en snickare var här från Sollentuna kommun och fixade en ramp till mig! Jätte härligt!
Vid lunch åkte vi till Isak och Maria och där var det lek! :)
Mysigt att alla lekte... :)
Sagostund blev det ju också.
Vi åkte hem på eftermiddagen. Tack Maria och Isak för en mysig dag! Vi åkte som sagt hem för jag skulle ju på tjejmiddag, och ville fixa mig lite innan jag skulle åka.
Sylvester kommer med mina skor som han vill att jag ska sätta på honom och så går han omkring med dom, glasögonen fick han av mig i fredags. Han är ju så söt!
Favvotjejerna! :) Jätte mysigt hade vi det, mycket tjejsnack blev det... Hihi...
Det var lördagen det! :)
♥♥♥
På söndagen var det Ikea, Mediamarkt och sedan hem och förbereda middag för moster, kusinbarn, Mami och Tomi. Dom kom på eftermiddagen och inspekterade vårt nya hus och åt middag med oss. ;) Jätte trevligt hade vi det. Mamma och Thomas stannade kvar ett tag och hjälpte till att bada Syssi.
Helgen har varit så bra, går så fort bara!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0