100202. Trött dag...

I dag är jag trött! Natten har varit jobbig plus att jag har ont i halsen och huvudvärk... Maria och Isak kommer hit i dag så vi ska bara ta det lugnt och inte göra nått mer än bara äta lunch och fika... :)
Sylvester blev glad när Maria och Isak kom.
På förmiddagen var det dags för frukstund, titta vad dom öppnar munnen när som ser mandarinklyftan. Ha ha!
Sen var det lek på golvet!
En liten bild på mig och Sylvester blev det. :)
Både Isak och Sylvester var gnälliga hela dagen. Sylvester har aldrig varit så här gnällig tidigare under en hel dag. Han sover inge bra på natten och heller inte på dagen... Inte konstigt att man blir gällig. Jocke var borta under kvällen på en jobbgrej så jag tog nattningen också. Den tog en timme! Fy... Jag var så trött så trött. Jag gick och lade mig klockan halv åtta och somnade klockan åtta... Sen började Herr Dahl att härja tio över tio...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0