100203. Fika med babymassage tjejerna!

I dag är jag piggare fast natten var jobbig. Sylvester började att härja tio över tio... Sen försökte jag en halvtimme och sedan Jocke. Sylvester har sån hemsk hosta så han vaknar av det och är ledsen så han fick sova hos oss i natt. Igen... :(
I dag ska vi till Elenor på fika med babymassage tjejerna. När vi kom dit var det lek på golvet.
Det bjöds på semlor! Jätte goda!
Ännu mera lek på golvet medans vi fikade.
Emma och Ellen var med och lekte.
Maria och Isak.
Maria, Mia och Malva.
Det var jätte mysigt att träffa alla igen, vi pratade och pratade! Som vanligt med andra ord... :)
På eftermiddagen så mötte vi upp Jocke i Sigtuna och gick på rean på Okidoki en barnbutik. Vi köpte två par byxor till Sylvester. Jätte fina! Sylvester somnade i vagnen så vi gick till Valvet, ett mysigt café i Sigtuna, och åt middag så fick Sylvester sova.
När vi kom hem fick Sylvester mat och sen lekte vi alla på golvet.
Efter leken på golvet så var det badtime och sedan bums i säng! Sylvester har varit så mycket gladare i dag. Det gillar hans mamma! ;)
Nu ska jag sätta mig i soffan och dricka kaffe och njuta av att Jocke är hemma i kväll!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0