100206-100207. Lördag & Söndag!

I dag, Lördag, ska jag träna på morgonkvisten! Jag har glömt att berätta att jag har köpt kort på Sats så nu är det hård träning som gäller! :) Jag ska träna med Mia, en av babymassage tjejerna och efter träningen ska vi åka till Stinsen en sväng och efter det middag hos Liv och Benny.
Natten går fortfarande så där... Mycket skrik. Hoppas att det snart blir bättre...
På morgonen så hämtade Mia mig och vi åkte och tränade!
Mia tränar hårt! :)
Det gick jätte bra att träna, jag tog det lugnt för det var ju ett tag se jag tränade. Efter styrketräningen så åkte jag hem och fixade ordning mig och sen åkte hela lilla familjen till Stinsen. Där åt vi sushi och köpte lite kläder till Sylvester. Här får han prova lite kepsar!
En till...
... han fick också pröva skinjacka!
Efter lite shopping var det dags för fika!
Sylvester fikade med, han fick banan. :)
Efter att vi hade varit i Stinsen ett par timmar åkte vi hem och gick sedan till Liv och Benny på middag.
Killarna lekte på golvet medans vi åt god mat.
Vi hade det jätte trevligt! Vi åt jätte god mat och drack gott vin. Liv och jag festade till det lite och hade super kul! Sylvester satt med till klockan var lite över nio sen ar han så trött så Jocke och Sylvester gick hem och jag, Liv och Benny satt kvar och drack mer vin. :)
Tack Liv och Benny för en trevlig kväll! ♥
Natti Natti! ♥
♥♥♥
I dag, Söndag, ska vi ta en tur till Fredrik, Karin och deras son Jakob och fika. Det var jätte länge sedan vi sågs och de var så kul att se dom igen. :)
Här är en bild på Fredrik och Sylvester.
Grabbarna samlade!
Jakob är fem veckor yngre än Sylvester. Det var god fika och jätte kul att träffa dom igen. Tack för god fika och trevligt sällskap!
När vi kom hem åt vi middag och efter det lek på golvet. Sylvester hamnade visst i sin leklåda! Hihi...
Busfrö!
Nu har vi badat Sylvester och han ligger i sin säng och sussar. Vi ska mysa ner oss i soffan och vila hela kvällen.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0