100209. Mys med Mormor!

I dag blir det mys med Mormor! Hon kommer hit klockan tolv och äter lunch och sedan mysa med oss!
Jag var väl uppe ca fem gånger i natt för att ge Sylvester nappen, är lite trött idag...
Mormor kom vid tolv då åt vi lunch och sedan så visade Sylvester att han kunde "gå" i sin gåstol.
Efter det, mys med Mormor...
... mys, mys, mys! ♥
På eftermiddagen tog vi en promenad.
Jockes bil har det blivit lite problem med så han fick ta min till jobbet i dag så han ska lämna in sin bil i morgon på Mekonomen. Mamma var så snäll så hon ska låna ut sin bil till Jocke så att jag kan få ha min och åka och vara social på dagarna... :) Så Thomas kom med mammas bil och då passade vi på att bjuda dom på middag. Tack så mycket mamma för att du lånar ut bilen!
Sylvester hade lite svårt att nattas i kväll också. Så konstigt eftersom han sover hur bra som helst på dagen och har lätt att då komma till ro. Konstigt... Ja, ja... Nu sover han i alla fall. Vi får se hur denna natt blir.
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas nätterna blir bättre snart, det är jobbigt när man inte får sova ordentligt...



Vill du ses snart?

Saknar dig....

Kram Cissi

2010-02-11 @ 10:23:23
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0