100210-100212. Tre dagar på ett inlägg!

Ja, så mycket bloggande har det inte blivit de senaste dagarna. Jag har varit för trött för att blogga om jag ska vara ärlig. Nätterna har varit ett helvete rent ut sagt! Sylvester har sovit mest inne hos oss. Jag har aldrig känt mig så här trött förut, inte ens när Sylvester var pytteliten. Men, men... Idag, fredag, har vi börjat med en ny slags nattning. Jag har köpt boken "Sova hela natten" skriven av Anna Wahlgren. Det går ut på (i korta drag) att bebisen ska somna utan napp och buffas till söms plus att man ska läsa en ramsa och den ramsan ska sedan få bebisen att koppla ihop med att sova. Så till slut ska man bara behöva säga ramsan om han vaknar på natten. Vi prövade att natta honom enligt denna "kur" som det kallas och han somnade fort! Och utan napp! Förstår ni, vi som trodde det skulle bli ett herrans liv utan den nappen, men icke sa nicke. Nu får vi hoppas på att det fortsätter bra... Ja, ja... Vad har vi gjort i veckan då. Jo, i onsdags var det fika hos Mia. Här är lite bilder från den dagen.
Massor med bebisar! Det var en till tjej med var med denna gång, Lina och hennes som Elvin.
Här är Sylvester och Elvin.
Elenor, Ellen, Mia och Malva.
Isak var ju med så klart... :)
Lina och Elvin.
Det var jätte mysigt att fika med mammorna. Det får en att orka och bli glad på dagarna fast man är så trött. Tack mina vänner! ♥
♥♥♥
På torsdagen så var det fika hos Sanna, men hon bjöd istället på lunch. Jätte god kycklingsallad. Gott!
Emma, Ellen och Sylvester lekte på golvet medans vi åt.
Det var jätte mysigt hos Sanna. Vi pratade och myste ett par timmar. Nu ska ni höra!!! Vet ni vad Sylvester gjorde idag (onsdag) satte sig själv!! Vi är så stolta!!!
♥♥♥
I dag fredag så skulle vi egentligen åka till Fredrica på lunch, men jag var så trött så jag orkade inte. Vi var hemma istället. Jocke kom hem tidigare i dag så att jag kunde vila lite, världens bästa man - det har jag!
Vi fick "sittningen" filmad så ni inte tror att jag ljuger. :P Klicka på länken så får ni se!
http://www.youtube.com/watch?v=EfvVZV9lAy4
Han försäker också dra sig upp på Bertil (rullstolen heter så). Duktig kille!
Nu sitter vi i soffan och Sylvester har sovit i 1 timme och 45 minuter utan att låta. Hoppas den nya nattningen fungerar. Håll tummarna!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hihi, vad kul att han sätter sig. Han förstod precis vad han skulle göra när ni satte igång kameran. Sötsmurf!!

2010-02-13 @ 08:10:47
Postat av: Sanna

Sicken kille!!! Så himla duktig :-) Man ser verkligen hur han tar sats och sen sitter han ju där...hur nöjd som helst. Förstå vilken prestation det är!!! Snyggt jobbat Sylvester!

2010-02-13 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0