100213. Mys dag hemma!

Jag måste börja med att berätta hur natten har gått, jag är så ivrig! Det är svårt, eller inte svårt, men mycket att skriva hur man exakt gör enligt denna "kur", men kontentan av detta hela är att Sylvester somnade själv (!) utan gråt och utan napp!!! Han somnade på en halvtimme sov till elva då han fick buffning och ramsan som ingår i "kuren" då somnade han om själv. Nästa gång han vaknade var klockan fyra, då var han vaken mellan fyra och fem, sen sov han till klockan sju då vi väckte honom. Det ska man göra enligt kuren, men vi tror inte vi kommer fortsätta med det utan han får sova tills han vaknar. Vi får se hur vi gör... Bra va?! Vi känner oss utvilade faktiskt! :)
På morgonen så åt vi mys frukost, sen var det bus med Sylvester...
... sen lek på golvet.
Till lunch blev det spagetti med köttfärsås.
Efter lunchen åkte vi till Märsta Centrum för att kolla lite.
Sen ville Jocke att jag skulle ta en bild på honom på ÖB när han stod vid någon slags maskin. Han tyckte det var kul... Hmm...
När vi kom hem fick Sylvester sin alla hjärtans dag present!
Vi åt god middag, oxfilé, i dag bara för att vi tycker det är mysigare än att äta det på en söndag. Jag fick min present också... En parfym som luktade sååå gott! Jocke fick två filmer av mig... Jag måste berätta hur nattningen gick... Sylvester somnade på 19 minuter utan napp och bara med ramsan, det vill säga att vi säger en ramsa utanför dörren, han somnar alltså helt själv. Vi är så glada att det fungerar! Spännade att se hur han vaknar i natt.
Nu ska vi kolla på melodifestivalen!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Haha working man!

2010-02-15 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0