100214. Fika hos Mormor och Tomi!

I dag ska vi hem till Mamma och Thomas på en fika och lämna tillbaka bilen som vi har lånat.
Nu undrar ni säkert hur natten har gått? Njaa, sådär. Jag var så, så nära på att ge upp i natt. Sylvester var vaken mellan halv två och halv fyra, men jag stod ut! Han somnade om flera gånger själv, men sen vaknade han till. Jag satt utanför dörren hela tiden så han skulle känna sig trygg, till slut somnade han om. Man vill ju bara ta upp honom, men det går ju inte i längden. Han måste ju lära sig att sängen är en trygg plats och där kan man somna om själv. Och det gör han! :)
På morgonen var det mys med pappa. ♥
Efter lunch så åkte vi till Mormor och Thomas! Där skulle Mormor lära Sylvester att krypa.
Och sen tog Mormor, Sylvester och Tomi en promenad i hallen... Fram...
... och tillbaka.
Vi fikade lite och Sylvester fick mellis sen åkte vi hem och jag vilade lite och sen var det dags att göra middag. Vi lagade spagetti med köttfärsås och Sylvester fick smaka. Han tyckte det var jätte gott! Efter middagen var det dags för bad!
Efter badet var det välling och sedan bums i säng. Jocke hade hand om den "nya" nattningen och det gick så bra! Sylvester somnade SJÄLV och UTAN napp på tio minuter. Bra jobbat! :) Nu får vi hålla tummarna att han inte vill vara vaken två timmar i natt...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0